Rask levering | Fri frakt på bestillinger over 800 kr | Norsk merkevare & nettbutikk

Vilkår og Betingelser

Betaling: Bestillingen er bindende på det tidspunktet kjøpet blir registrert i våre systemer. Du forhåndsbetaler ved kjøp i vår nettbutikk. Om du ønsker å kansellere eller endre bestillingen din, har du rett til å angre innen 14 dager. Se mer informasjon under “Angrerett”.

Vi bruker tjenestene til Stripe. Stripe godtar alle store løsninger som MasterCard, Visa og American Express.

Du kan også velge å hente ut varene fra vårt kontor, det blir da uten fraktkostnader. Vi holder til på Majorstuen i Oslo. Dersom du velger å hente hos oss, har du valget mellom å forhåndsbetale eller betale med faktura. Ta kontakt med oss på contact.baliliving@gmail.com om dette er noe du ønsker. I mailen ønsker vi at du oppgir:

  1. Fullt navn
  2. Telefonnummer
  3. Ønsket vare og antall 
  4. Ønsket hentedato
  5. Ønsket betalingsmetode

Vi svarer på henvendelser innen kort tid, vanligvis innen 1 virkedag. 

Frakt: Vi tilbyr fri frakt for kjøp over 500 kr. For alle kjøp inntil 500 kr, betaler du en standard frakt på 59 kr. Pakken vil leveres i postkassen. Om pakken ikke får plass i postkassen din, leveres den til ditt nærmeste hentested. Vi sender med Posten og Bring.

Du kan velge å hente ut varene fra vårt kontor på Majorstuen i Oslo. Da slipper du fraktkostnader. Les mer om dette under “Betaling”.

Levering/leveringstid: Vi leverer varene dine innen 5 virkedager. I perioder med flere helligdager, kan levering ta noe lengre tid.

Priser: Alle prisene som er oppgitt i nettbutikken inkluderer merverdiavgift. Frakt vil tilkomme. Vi tar forbehold om prisendring som følge av endrede priser hos våre leverandører eller ved valutaendringer.

Angrerett: Som kjøper har du krav på 14 dagers angrerett. Kjøper betaler selv for returfrakt om angreretten benyttes. Ta kontakt med oss på baliliving.contact@gmail.com om du ønsker å angre kjøpet. 

Reklamasjon: Dersom det foreligger en mangel ved varen, ønsker vi at du sender oss en mail til contact.baliliving@gmail.com innen 3 dager. Legg ved et bilde av varen. Vi behandler saken så fort som mulig. Om varen skulle ha en defekt eller skade, så finner vi en løsning på dette. Alle våre produkter er håndlagde og unike. Vi tar derfor forbehold om at farger og struktur kan avvike noe fra ett produkt til et annet, samt fra bildene i nettbutikken.